Toimitusehdot

Toimitusehdot

Tilauksesi

Vastaanotettuamme tilauksesi vahvistamme tilauksen ja lähetämme siitä automaattisen tilausvahvistuksen ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Lue tilausvahvistus tarkasti läpi sen saatuasi ja tarkista, että tilausvahvistus on yhtäläinen tilauksesi kanssa

Normaali toimitusaika on 2–5 arkipäivää tilauksen vahvistamisen jälkeen. Tuotteiden mitä ei ole heti saatavilla varastosta, toimitusaika on yleensä 7–21 päivää. Jos jokin tilauksen tavaroista on loppunut varastostamme, olemme sinuun yhteydessä. Vahvistamme toimitusajan tilausvahvistuksen yhteydessä

Jos tilaat useamman tuotteen, ne toimitetaan samalla kertaa.

Toimitus

Voit valita haluatko noutaa tilauksen kuljetusliikkeen palvelupisteestä vai Nordcenterin proshopista. Kaikki tilaukset lähetetään Postnordin kautta.

Vili Custom Golf ei ole vastuussa toimituksen viivästymisestä tai paketin katoamisesta jos syynä on kuljetussopimuksessa mainittu kolmas osapuoli tai jokin ennalta arvaamaton ja ylivoimainen Force Majeure -este.

Jos huomaat vahinkoja pakkauksessa, sinun on ilmoitettava asiasta heti kuljetusliikkeelle ja tehtävä vahinkoilmoitus. Jos vahinko havaitaan vasta paketin avaamisen jälkeen ota yhteyttä sähköpostilla tai puhelimitse.

Pakettien seuranta

Kaikkia paketteja voidaan seurata lähetystunnuksella. Paketin seurantatunnus lähetetään toimitusvahvistuksen mukana.

Pakettien noutamatta jättäminen

Pakettien, joita ei ole noudettu palvelupisteestä/toimituspisteestä 14 päivän kuluessa palautuvat Vili Custom Golfille. Tällöin asiakas maksaa 30€ toimitus-, palautus- ja käsittelykustannuksista.

Palautusoikeus

Toimimme kuluttajaviraston suositusten mukaisesti etämyyntisopimuksen suhteen.

Meillä on 14 päivän palautusoikeus, mutta tämä ei koske tuotteita, jotka on tilaustuotteita tai räätälöity/toteutettu erityisesti sinulle. Palautettavan tuotteen on oltava käyttämätön ja alkuperäispakkauksessa.

Asiakas vastaa palautuksen postituskustannuksista. Palautetun tuotteen arvo hyvitetään kun tuote on saapunut takaisin varastoon.

Palautusasiakirjojen ja postin/kuljetusliikkeen kuittikopion sekä seurantanumeron säilyttäminen on asiakkaan vastuulla.

Palautusoikeus alkaa siitä päivästä, kun asiakas on saanut tilauksensa.

Ole hyvä ja ole yhteydessä meihin ennen palautusta.

Reklamaatio

Suosittelemme tarkistamaan toimitetut tuotteet mahdollisimman pian varmistaaksesi, että ne vastaavat tilausvahvistusta, eivät ole vaurioituneet ja ovat virheettömiä.

Jos tuote on viallinen tai vaurioitunut, voit olosuhteista riippuen vaatia sen korjaamista, uudelleentoimitusta, hinnanalennusta tai kaupan purkua. Ilmoituksen viallisesta tai vaurioituneesta tuotteesta voi tehdä suullisesti tai kirjallisesti. Sinun on ilmoitettava virheestä myyjälle kohtuullisessa ajassa siitä, kun havaitsit virheen. Suosittelemme, että lähetät reklamaation kirjallisesti sähköpostilla.

Tilauksen peruminen / Muutokset tilaukseen

Pidätämme oikeuden kieltäytyä perumasta tai muuttamasta tilausta, jos tilauksesta on kulunut yli vuorokausi tilausvahvistuksesta. Ota yhteyttä, jos haluat nähdä, onko mahdollista muuttaa tilausta.